Veelgestelde Vragen

Toon alles / Verberg alles

fold faq

Is het noodzakelijk dat ik voor een offerte naar uw kliniek kom?

Tenzij u al een behandelplan en een offerte heeft, raden wij u wel aan om een afspraak te maken voor een gratis vooronderzoek en offerte in onze kliniek in Delft. Dan weet u wat de mogelijkheden zijn en wat het allemaal gaat kosten voordat u besluit om naar Turkije te gaan voor de behandeling.

fold faq

Is het vooronderzoek volledig gratis en vrijblijvend?

Ja, het vooronderzoek en de offerte is volledig gratis en vrijblijvend.

U zit er nergens aan vast. Ook de röntgenfoto’s die wij maken, zijn gratis.

fold faq

Waarom zijn de prijzen in Turkije veel lager dan in Nederland?

Het prijsverschil is inderdaad enorm groot. Hier betaalt u bijvoorbeeld voor een zirkonium kroon gauw 900 Euro of meer terwijl bij ons in Turkije dezelfde kroon 280 Euro kost.

Dit verschil komt doordat het arbeidsloon in Turkije veel lager is dan in Nederland.

Tevens hebben wij in onze klinieken in Turkije alles (laboratorium, tandtechnici, kaakchirurg, implantoloog, tandarts enz.) onder een dak. Hierdoor kunnen wij efficiënter werken.

fold faq

Regelt u ook de vlucht en hotel voor mij?

Ja, indien gewenst, kunnen wij tegen een gunstige prijs uw vlucht en hotel regelen.

Uiteraard kunt u uw vlucht en hotel zelf regelen.

Kortingsactie: voor iedere 1000 Euro aan behandelkosten krijgt u 10% korting op de vlucht- en hotelkosten.

fold faq

Als ik zelf mijn reis boek, krijg ik dan die korting?

Ja, de korting die u krijgt wordt berekend aan de hand van normbedragen voor een verblijfsduur die wij voor de behandeling nodig hebben.

Langer verblijf bijvoorbeeld voor vakantie en de kosten van medereizigers die niet behandeld worden, komen niet in aanmerking voor de korting.

fold faq

Waarom moet ik voor Tand Correct kiezen?

Wij willen dat u na uw behandeling tevreden bent en tevreden blijft. Daarom werken wij met zeer ervaren artsen. Deskundigheid en veel ervaring van de artsen en de beschikking over de meest geavanceerde apparatuur staan garant voor een succesvolle behandeling. Onze klinieken hebben kwaliteitskeurmerken hetgeen volgens de Europese normen een hoge kwaliteit betekent.

Het is belangrijk dat u voor kwaliteit kiest en daarbij hoeft u niet veel te betalen.

In tegenstelling tot andere aanbieders beschikken wij over een tandkliniek in Nederland.

Onze werkwijze is uniek: U krijgt een gratis vooronderzoek en een offerte in Nederland. Dan weet u precies wat u te wachten staat en komt u niet voor verrassingen te staan.

Voor eventuele nazorg hoeft u ook niet weer naar het buitenland te gaan. Voor de nazorgcontroles komt u naar onze kliniek in Delft.

fold faq

Hoe lang moet ik in Turkije verblijven?

Dit is afhankelijk van de soort behandeling. Voor het plaatsen van implantaten 1 of 2 dagen en voor het plaatsen van kronen hebben wij 4 of 5 dagen nodig.

Als wij uw behandelplan hebben opgesteld, dan kunnen wij u exact informeren over de duur van uw verblijf in Turkije voor de behandeling.

fold faq

Krijg ik een factuur met de Nederlandse tandcodes?

Ja, na de behandeling krijgt u van ons (Tand Correct) een officiële factuur met de Nederlandse tandcodes.

Deze factuur kunt u eventueel voor de verzekering en/of belasting gebruiken.

fold faq

Ik heb een verzekering. Wordt de behandeling vergoedt?

Of uw behandelng (gedeltijk) wordt vergoed, kunt u het beste, met behulp van de offerte die u van ons krijgt, bij uw verzekeraar informeren.

fold faq

Kan ik ook in uw kliniek in Delft behandeld worden?

Ja, wij kunnen u in onze kliniek in Delft behandelen tegen geldende Nederlandse behandelkosten.

Echter, u kunt meestal veel kosten besparen door, voor een van onze klinieken in Turkije te kiezen.

Het is ook goed mogelijk uw behandeling in Turkije met vakantie te combineren.

fold faq

Als er wat aan de hand is, moet ik dan weer naar Turkije?

De nazorg is bij ons goed geregeld. Tenzij het om grote reperaties gaat, doen wij de nazorgcontroles in onze kliniek in Nederland.

fold faq

Op welke termijn kan ik behandeld worden?

In principe hebben wij geen wachttijden. U bepaald zelf uw behandeldata.

U kunt uw gewenste behandeldatum aan ons doorgeven. Dan krijgt u van ons een concreet voorstel met vertrektijden en het hotel. Als u met ons voorstel akkoord gaat, dan boeken wij uw vlucht en uw hotel voor u.

Indien gewenst, kunt u uiteraard zelf uw vlucht en hotel regelen.

Kortingsactie: voor iedere 1000 Euro aan behandelkosten krijgt u 10% korting op de vlucht- en hotelkosten.